
Alivoimamaalit siivittivät Indiansin vierasvoittoon Jymystä
Westend Indians pääsi kahden liigatappion jälkeen nauttimaan taas voitosta, kun se kaatoi vieraskentällä Nurmon Jymyn 5-3. Samalla Indians nousi tasapisteisiin sarjassa kolmantena olevan Classicin kanssa.
Indiansin avauserän kahden maalin johto syntyi harvinaisella tavalla, kun joukkue sai 2+2 minuutin rangaistuksen ja iski sen aikana peräti kaksi näyttävää alivoimamaalia. Ensin viimeisteli Joonatan Lindholm läpiajosta ja sitten Jani Rauhala etuyläkulmaan. Jymyn avausosuman laukoi Karri Vaarala hänkin alivoimalla, mutta toisessa erässä Indians karkasi 3–1-johtoon Leevi Aurasen rebound-osumalla. Päätösjaksolla joukkueet osuivat sitten vuorotahtiin, kun ensin Christian Remes ja sitten Niko Einiö kasvattivat vieraiden etumatkan kolmeen maaliin ja ensin Kalle Vaarala ja sitten kuudella viittä vastaan Karri Vaarala taas kavensivat eron kahteen.
Yhden syksyn kymmenestä ottelustaan voittanut Jymy jatkaa sarjassa toiseksi viimeisenä.
Sarja jatkuu heti maanantaina Nokialla ottelulla Nokian KrP–FBC Turku.




















